بجای ایران فوتبال بازیکنان ازبکستان

بجای: ایران فوتبال بازیکنان ازبکستان جام جهانی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جهت غلبه بر محدودیت‌ها باید درک صحیحی از فرصت‌های توسعه داشته باشیم / جهانگیری

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اینکه سواحل مکران را به عنوان نقطه مهم جهت توسعه کشور مورد توجه قرار داده‌ایم، گفت: با اجرای این طرح ما با صدای بلند اعلام می‌ک

جهت غلبه بر محدودیت‌ها باید درک صحیحی از فرصت‌های توسعه داشته باشیم / جهانگیری

جهانگیری: جهت غلبه بر محدودیت ها باید درک صحیحی از وقت های توسعه داشته باشیم

عبارات مهم : ایران

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه سواحل مکران را به عنوان نقطه مهم جهت توسعه کشور مورد توجه قرار داده ایم، گفت: با اجرای این طرح ما با صدای بلند اعلام می کنیم که همه کشور عزیزمان ایران متعلق به همه ایرانیان است.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری صبحگاه امروز در دومین همایش بین المللی معرفی وقت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران، اظهار کرد: هر کشوری جهت غلبه بر محدودیت های خود باید درک صحیحی از وقت های توسعه داشته باشد، همچنین نیازمند سیاستگذاری و برنامه ریزی در موقعیت ملی، منطقه ای و بین المللی. توسعه حتما باید موزون، پایدار، متوازن و همزمان باشد.

وی افزود: تجربه نشان داده است هر جا اقتصاد، سیاست، فرهنگ و ظرفیت های اجتماعی در کنار هم قرار بگیرند، کمک می کنند تا ظرفیت های تازه جهت توسعه کشف یا خلق شود. توسعه الزامات، ضرورت ها و نیازهایی دارد که باید به آن تن داد، از سویی باید به چالش های مهم کشور هم توجه کرد. از جمله چالش خشکسالی و پرسشها زیست محیطی و اشتغال.

جهت غلبه بر محدودیت‌ها باید درک صحیحی از فرصت‌های توسعه داشته باشیم / جهانگیری

جهانگیری با بیان اینکه میزان بارش امسال نسبت به پارسال 50 درصد کم کردن یافته هست، تصریح کرد: توسعه باید با توجه به کم آبی کشور عزیزمان ایران انجام شود. از سویی توسعه بدون توجه به پرسشها زیست محیطی امکان ندارد. ما کشور جوانی بودیم که قیمت بیکاری بالایی داریم و نیازمندیم که هر سال یک میلیون شغل ایجاد کنیم بنابراین باید طوری حرکت کنیم که توسعه پاسخگوی پرسشها کوتاه مدت و بلندمدت ما باشد.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه به منطقه مکران به عنوان نقطه مهم توسعه کشور توجه شده است هست، بیان کرد: توسعه مکران به رونق و رشد اقتصادی کمک می کند و قادر است مسئله اشتغال را حل کند و ظرفیت های استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان را به فعلیت در بیاورد می تواند عدالت منطقه ای به دنبال داشته باشد و توانمندی گروه های کم درآمد که در سواحل دریای عمان زندگی می کنند را ارتقا دهد. مردم این مناطق در کنار گنج هستند ولی از حداقل امکانات محرومند. این سواحل باید در زندگی مردم تحول ایجاد کند.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اینکه سواحل مکران را به عنوان نقطه مهم جهت توسعه کشور مورد توجه قرار داده‌ایم، گفت: با اجرای این طرح ما با صدای بلند اعلام می‌ک

وی ادامه داد: سواحل مکران به تامین زیاد امنیت کشور و رشد اقتصادی کمک می کند. با توسعه سواحل مکران می توان در هم تنیدگی اقتصاد کشورهای منطقه را ایجاد و آنها را به هم وصل کرد. ما با صدای بلند اعلام می کنیم که همه کشور عزیزمان ایران متعلق به همه ایرانیان بوده و این طور نیست که فقط به نقاط خاصی توجه کرده و نقاط دیگر را فراموش کنیم. سواحل مکران وقت جهت اقوام و مذاهب متفاوت ایجاد می کند تا همه از امکانات توسعه استفاده کنند. این حق مردم منطقه مکران است که از وقت های بسیار خوب سرزمینی و انسانی خود استفاه کرده و منطقه آنها هم توسعه یابد.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به اینکه طرح توسعه مکران یک طرح سنجیده آمایش سرزمین هست، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح جمعیت از مناطق شهری به این مناطق گسیل می یابد. از سویی فعالیت هایی که نمی توان در سایر مناطق آن را اجرا کرد از جمله طرح های نفت و گاز و صنعت را می توان آنجا مستقر کرد و امیدواریم یک طرح اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و متناسب با تاریخ کشور عزیزمان ایران باشد و امیدواریم با اجرای این طرح شکاف طبقاتی را از بین ببریم و همزیستی مسالمت آمیز اقوام را به نمایش بگذاریم.

جهانگیری ادامه داد: کارهای زیربنایی زیادی در دولت یازدهم جهت توسعه سواحل مکران ایجاد شده است است یکی از مهمترین آنها تعیین نقاطی جهت توسعه در سواحل مکران از جلمه چابهار و جاسک هست. زیربناهای چابهار تکمیل شد و ظرفیت این بندر به 8.5 میلیون تن زیاد کردن یافت. توافقی نیز میان کشور عزیزمان ایران افغانستان و هند انجام شد که نقطه شروع همکاری های کشورهای منطقه هست. البته چنین توافق هایی با کشورهای آسیای میانه که دسترسی به آبهای آزاد ندارند را می توان انجام داد. کشور عزیزمان ایران با اکثر کشورهای آسیای مرکزی اتصال ریل دارد و باید به سرعت راه آهن چابهار به زاهدان وصل شده است و سپس با اتصال به خراسان رضوی بتوان حجم بالایی از کالاها را انتقال یافته کرد.

جهت غلبه بر محدودیت‌ها باید درک صحیحی از فرصت‌های توسعه داشته باشیم / جهانگیری

وی تاکید کرد: من از شرکتهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی دعوت می کنم در این منطقه سرمایه گذاری کنند و دولت هم حتما حمایت های جدی از سرمایه گذاری انجام می دهد.

معاون اول مدیر جمهور با اشاره به اینکه خط گاز جهت استقرار صنایع پتروشیمی به منطقه انتقال یافته شده است هست، گفت: ما دنبال انتقال گاز به هند و پاکستان هم هستیم. همچنین در زمینه کشاورزی و شیلات ظرفیتهای خوبی شکل گرفته است که مورد حمایت دولت است.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به اینکه سواحل مکران را به عنوان نقطه مهم جهت توسعه کشور مورد توجه قرار داده‌ایم، گفت: با اجرای این طرح ما با صدای بلند اعلام می‌ک

وی همچنین با بیان اینکه دنبال صادرات بخشی از نفت از طریق جاسک هستیم، تصریح کرد: می خواهیم بخشی ازصادرات نفت از خلیج فارس را به دریای عمان انتقال یافته کنیم. این طرح در حال اجرا بوده و پایانه صادراتی آن در حال ایجاد هست. البته در آینده ظرفیت های بندری و راه آهن جاسک نیز زیاد کردن می یابد. راه آهن جاسک هم باید به راه آهن سراسری متصل شود. جهت اجرای این طرح ها مطالعات زیادی صورت گرفته و پیوست های اجتماعی و زیست محیطی هم تهیه شده است تا توسعه پایدار به دست آید. ما همچنین دنبال یک شرکت مناسب جهت توسعه منطقه هستیم و این عنوان در قانون برنامه نیز آینده نگری شده است است.

وی در آخر با اشاره به اینکه با منابع خارجی قابل توجهی با کشورهای دوست امضا کرده ایم، گفت: با بعضی از بانک های چینی تا 10 میلیارد دلار قرارداد بسته ایم. بعضی قراردادها نیز با بانک های چین و روسیه بدون سقف هست. با بانک های کره جنوبی نیز تا 8 میلیون یورو قرارداد بسته ایم و قراردادهایی هم با ایتالیا، اتریش و هند داریم که در مجموع بیش از 30 میلیارد دلار خط فاینانس جهت توسعه منطقه تهیه کرده ایم.

جهت غلبه بر محدودیت‌ها باید درک صحیحی از فرصت‌های توسعه داشته باشیم / جهانگیری

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | ایرانیان | جهانگیری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار